SONY a 2024-es CES-en
A Sony Group („Sony”) 2024-ben kiállítóként lesz jelen a nevadai Las Vegasban megrendezett CESⓇ eseményen. A rendezvény január 9-én, keddtől látogatható, témája pedig ezúttal a „Powering Creativity with Technology” lesz.
Sajtóanyag részlet:
Kenichiro Yoshida, a Sony Group Corporation elnök-vezérigazgatója a Sony sajtótájékoztatóján nyilatkozott január 8-án, hétfőn, még a kiállítás nyilvános megnyitója előtt. Felszólalásában elmondta, hogy a Sony, mint kreatív szórakoztatóipari vállalat, mindig is az embert tartotta a kreativitás szívének és lelkének, így a vállalat elkötelezett az iránt, hogy az alkotókat támogassa. Az elnök-vezérigazgatóhoz több előadó is csatlakozott az iparág különféle területeiről és együtt mutatták be azokat a kezdeményezéseket, amikkel a Sony a zenei, filmes és televíziós produkciós üzletágakban szeretné segíteni az alkotókat. Ilyen kezdeményezés például a vizuális produkció és a térbeli tartalomkészítés új lehetőségeinek bemutatása, a rajongók elkötelezettségének erősítése olyan területeken, mint az anime, a sportok és játékok, valamint azok a fejlesztések is, amik a szórakoztatás és biztonság területén a mobilitás fejlesztését célozzák. A kezdeményezések mellett azokat a technológiákat is bemutatták, amik ezeket lehetővé teszik. A sajtótájékoztató lezárása gyanánt Kenichiro Yoshida kiemelte, hogy a Sony felkarolja az emberek ötleteit és nyitott az egyéni történeteikre, hiszen fő célja töretlenül az, hogy erősítse a kreativitást a technológia segítségével.
A sajtótájékoztató előadói (megjelenési sorrendben)
・Kenichiro Yoshida (Elnök-vezérigazgató, Sony Group Corporation)
・Jon Platt (Elnök-vezérigazgató, Sony Music Publishing)
・Neal Manowitz (Elnök és COO, Sony Electronics Inc.)
・Katherine Pope (Elnök Sony Pictures Television Studios)
・Toshihiro Mibe (Elnök és reprezentatív ügyvezető igazgató, Honda Motor Co., Ltd.)
・Izumi Kawanishi (Képviselő igazgató, elnök és COO, Sony Honda Mobility Inc.)
・Jessica Hawk (Vállalati alelnök, Microsoft)
A Sony standjának áttekintése
Dátumok: 2024. január 9-12. (keddtől péntekig)
Helyszín: Las Vegas Convention Center, 21800-as számú stand
Főbb kiállítási elemek
Az alkotói technológiától a rajongók bevonásán át a Kando terének bővítéséig a kiállítás arra összpontosít, hogy a Sony hogyan teszi lehetővé az alkotók számára, hogy többet tegyenek, többet fedezzenek fel és többet alkossanak. Mindezt úgy éri el, hogy innovatív technológiákat kínál a történetmeséléshez és a szórakoztatáshoz, mindennek tetejében pedig az érzelmekre is hatni próbál, hogy azok erőteljesebben legyenek jelen rohanó világunkban. A Sony saját kiállításának környezeti hatásait is igyekszik csökkenteni úgy, hogy újra felhasználja tavalyi anyagait és egy olyan elrendezést valósít meg, amivel csökkenteni tudja a nagyméretű szerkezetek használatát. További ilyen törekvése a vállalatnak az is, hogy a standon belül olyan információs táblákat használ, amik a saját maga által kifejlesztett „Original Blended Material” papíranyagból készültek.
*Bambuszból, cukornádból és fogyasztás utáni újrahasznosított papírból készült, környezettudatos papíranyag, amelynek eredete fel van tüntetve.
Kreativitás kiterjesztése: Új lehetőségek kínálása a termelés számára innovatív technológiák segítségével
A Sony Pictures Entertainment (SPE) új, fejlett vizualizációs létesítménye: Torchlight. A Sony bemutatja a Torchlightot, egy új, úttörő, fejlett vizualizációs teret, amely a Sony Group vállalatainak legújabb, saját technológiáját használja, együttműködve az Epic Games Unreal Engine-ével, a világ legnyitottabb és legfejlettebb valós idejű 3D-s eszközével. A Torchlight lehetővé teszi a filmkészítők számára, hogy a tényleges forgatás előtt digitális jeleneteket hozzanak létre egy gyakorlatias virtuális környezetben, az Unreal Engine és a virtuális kamerák segítségével, beleértve a Virtual Production Tool Set-et. Ennek során a Sony digitális mozi VENICE kameráját használva zökkenőmentesen megvalósítható a virtuális környezet és a helyszíni gyártómunka összekapcsolása. Az alkotók hozzáférhetnek a Sony különböző saját technológiáihoz is, köztük a „mocopiTM” mobil mozgásrögzítő rendszerhez. Ezek a technológiák, és még sok más, beépülnek a Torchlight munkafolyamatába és támogatják az alkotókat abban, hogy valós időben szabadjára engedjék kreativitásukat.