Kezdőlap » hirek » Nikon “Egyedi Vagyok” c. kampányt indított

Nikon “Egyedi Vagyok” c. kampányt indított

A Nikon bejelentette az „EGYEDI VAGYOK” elnevezésű, új, integrált marketingkampányát, amelynek célja, hogy a fotósok saját, személyes nézőpontjukon keresztül fedezzék fel a fényképezés világát.

A Nikon megértette, hogy a fotósok a képeiken keresztül próbálják kifejezni egyéniségüket, így az amatőröket és a profikat egyaránt ösztönözni és segíteni próbálja, hogy elérhessék céljaikat, és fejlesszék képességeiket – kiemelt fotósok segítségével.Nikon logó fotóshírek.hu

A kampány első szakasza 2014. november 3-án indul egész Európában egy tévéreklámmal. A főszereplő Clark Little hawaii fotós, akinek az átbukó hullámok alatt készített képei már világszerte nagy visszhangot váltottak ki. A második szakasz később, az év folyamán várható, és a főszereplője a rendkívül ígéretes Andrius Alexsandravicius lesz.

 

Hirdetés:

A Nikon webhelyein digitális csatorna áll majd rendelkezésre azok számára, akiknek Clark és Andrius története felkelti az érdeklődését. A csatorna segítségével a fogyasztók megismerhetik a fotósok utazásait és a reklámban felhasznált emblematikus képek mögötti inspirációt. Clark esetén a látogatók megnézhetnek egy mini dokumentumfilmet, kulisszák mögötti felvételt, valamint egy interjút magával a fotóssal.

Hirdetés:

A kampány teljes mértékben integrált, 20 és 30 másodperces tévéreklámmal, nyomtatott anyaggal, köztéri reklámmal, mozi- és online reklámmal. A központi ötletet a Jung von Matt reklámügynökség javasolta, a digitális támogatást a Blast Radius stratégiai digitális ügynökség nyújtotta, a PR és közösségi média kérdéseivel pedig a londoni Brands2Life integrált kommunikációs ügynökség foglalkozott.

 

www.nikon.hu

Social:
Latest posts by FotósHírek.hu (see all)

Ez is érdekelhet:  Nikon D6 frissítés

Hírlevél feliratkozás


Feliratkozás kommentre
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Szövegbeni visszajelzések
Összes komment megnézése

Impresszum

0
Írd meg a saját véleményedet.x